|
მთავარი » სტატიები

თუ ფიქრობთ, რომ PR სჭირდებათ მარტო პოლიტიკოსებს ან ბიზნესმენებს, ცდებით. ხელოვნებასაც არანაკლებ სჭირდება PR-ის დახმარება, ვიდრე სხვა რომელიმე საქონელს. სხვაგვარად მოწოდება: ,,სილამაზე გადაარჩენს მსოფლიოს'', არასოდეს იმოქმედებდა. იმას, ვინც ლამაზია, უბრალოდ ვერავინ შეამჩნევდა. მაგალითად, მოვიყვანოთ ამერიკული ბალეტი. ამერიკელები მრავალი წელი ფიქრობდნენ, რომ ბალეტი ცოტას თუ დააინტერესებდა. გარდა ამისა, იყო მოსაზრება, რომ მამაკაცები არ არიან კარგი მოცეკვავეები, ამასთანავე აკლიათ პლასტიკურობა. ამერიკაში ბალეტის მცირერიცხოვანმა მოყვარულებმაც ძალიან ცოტა რამ იცოდნენ ამ ლამაზი ხელოვნების შესახებ _ მათ არ შეეძლოთ მოეყოლათ ბალეტის ისტორიაზე, ვერც ბალეტის სკოლებსა და გამოჩენილ მოღვაწეებზე ვერაფერს იტყოდნენ. ედვარდ ბერნაისმა, რომელსაც დავალებული ჰქონდა ფაბლისიტის გაკეთება რუსულ-ამერიკული საბალეტო სკოლის დიაგილევის ტურის შესახებ, აღიარა, რომ თვითონაც არაფერი იცოდა იმ საქმის თაობაზე, რომელსაც ხელი მოჰკიდა. ბერნაისმა დაიწყო ბალეტის პოპულარიზაცია ოთხგვერდიანი საინფორმაციო ბიულეტენების შედგენით, სადაც მოცეკვავეების სურათები და კომპოზიტორებზე ინფორმაცია იყო დაბეჭდილი. ,,ქალთა ფურცლების’’ განყოფილებამ, რომელშიც ლაპარაკია კოსტიუმებზე, დიზაინსა და ქსოვილზე, მკითხველის განსაკუთრებული
...
კითხვის გაგრძელება »
Category: სტატიები |
Views: 1081 |
Added by: NaTia |
Date: 20.05.2010
|

90-იანი წლების შუა ხანებში ლუვრის მუზეუმში - ამ მსოფლიო კულტურის წმინდა ადგილას - მოეწყო გამოფენა, რომლის ძირითადი ექსპოზიცია იყო ,,კოკა-კოლა’’-ს რეკლამის რეტროსპექტივა. გამოფენას ერქვა: ,,კოკა-კოლა: ხელოვნება თუ რეკლამა?’’ მან ფართო საზოგადოებრივი რეზონანსი მიიღო. სარეკლამო ნიმუშების შერჩევა გათვლილი იყო PR-ის კუთხით. ,,კოკა-კოლამ’’ შესვლის ნება მიიღო წმინდა ლუვრის დარბაზში, ამით მას უფლება ენიჭებოდა გამხდარიყო თანამედროვე მსოფლიო კულტურის ერთ-ერთი სიმბოლო. უკვე დიდი ხანია ეს გლობალური ბრენდი გამოიყენება მრავალი მსოფლიო კულტურის შედევრების კონტექსტში. მაგალითად, ედუარდ მანეს ცნობილი ტილო ,,საუზმე ბალახზე’’(1863). ხოლო ცნობილმა მოსკოველმა მხატვარმა ბ. ჩაიკამ გამოუშვა პლაკატი, სადაც უცნაურად იყო პაროდირებული ,,კოკა-კოლას’’ საფირმო სტილი. მხატვარმა გამოიყენა ძველი საბჭოთა სტერეოტიპი, ლუდის მოყვარულები ყველგან ასეთ განცხადებას აწყდებოდნენ: ,,ლუდი არ არის’’.
Category: სტატიები |
Views: 1112 |
Added by: NaTia |
Date: 20.05.2010
|

მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ სასმელად ითვლება MARTINI, რომელიც ეკუთვნის კომპანია Roustinc-ს, Johnnie Walker-თან, White Horse-სთან და Black & White-სთან ერთად. სავაჭრო ნიშანი MARTINI უკვე დიდი ხანია მოიცავს ალკოჰოლური სასმელების მთლიან ჯგუფს. MARTINI ცნობილია გასული საუკუნის 20-იან წლებიდან. მაშინ ეს ნიშანი ეკუთვნოდა კომპანია Martini & Rossi-ის, რომელმაც დაიწყო საზღვარგარეთის ბაზარზე დამკვიდრება. MARTINI-ს წინ წაწევაში მონაწილეობას იღებდნენ პოპ-ვარსკვლავები, კინოს ვარსკვლავები და სხვა ცნობილი ადამიანები. ფრენკ სინატრა მღეროდა, რომ ,,MARTINI-THE RIGHT ONE’’. ჟან გაბენმა და ანი ჟირარდომ დიდი წვლილი შეიტანეს ამ პოპულარული სასმელის სახელის მოხვეჭაში. MARTINI-ს PR-ში მონაწილეობდა აგრეთვე დირიჟორი ჰერბერტ კარაიანი. MARTINI-ს სიმამაცე ჯეიმს ბონდმა მიანიჭა შონ კონერის ბაგეებით, რომელიც ეკრანიდან მაყურებელს ურჩევს: ,,ავურიოთ, მაგრამ არ შევანჯღრიოთ’’. სწორედ, დაუბერებელ და მრავალსახიან ჯეიმს ბონდს არაერთხელ მოუხდა სხვადასხვა ბრენდი გადაერჩინა. მაგალითად, ბოლო ფილმში, რომელიც ახლახან გამოვიდა ეკრანზე, აგენტ 007-ის მეგობარი გოგო კოსმეტიკური ბრენდის Revlon-ის წინ წაწევას ემსახურება. Revlon-მა, რომლის ტუჩის საცხის სეგმენტი ძალიან შეავიწრო
...
კითხვის გაგრძელება »
Category: სტატიები |
Views: 1117 |
Added by: NaTia |
Date: 20.05.2010
|

იაპონური ხელოვნების უნიკალური კოლექცია მოსკოვში, პუშკინის სახელობის სახვითი ხელოვნების სახელმწიფო მუზეუმში, საზოგადოების ქონებად იქცა. ეს მოხდა ერთ-ერთი მსხვილი თამბაქოს მწარმოებელი კომპანიის JTI-ის სპონსორობის მეშვეობით, რომელმაც პუშკინის მუზემისთვის გამოყო 70 ათასი დოლარი, რათა შეენარჩუნებინა და მხარი დაეჭირა ევროპაში ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვანი იაპონური ხელოვნების კოლექციიისათვის. ამ თანხის ნაწილიდან შეიქმნა ელექტრონული ბაზა და იაპონური გრავიურის რეპროდუქციების კატალოგი მუზეუმის კრებულიდან. ახლა უკვე იაპონური ხელოვნების კოლექციის ნახვა შეიძლება როგორც ალბომში, კარგი პოლიგრაფიული ხარისხით, ისე კომპიუტერშიც. ასევე სპეციალურად გამოვიდა CD-ROM-ი, რომელზეც სავსებით ნებადართულად, ჩაწერილია საუკეთესო და ყველაზე იშვიათი ნამუშევრები. ამის გარდა, პროექტის ჩარჩოებში დამთავრებულია მუშაობა ფილმზე ,,იაპონური კლასიკური გრავიურა მე-18-19 საუკუნეების’’. ფილმი მოგვითხრობს მუზემის იაპონურ კოლექციაზე. ,,იაპონური პროექტი’’, შეთავსებით მაღალ ტექნოლოგიებთან და ტრადიციებთან, გვევლინება სპონსორულ აქციის გაგრძელებად, რითაც აღინიშნება თითქმის 10 წლიანი არსებობა JTINTERNACIONAL-ის რუსეთში. ასეთი სპონსორობა მუშაობს მთლიანად იაპონიის
...
კითხვის გაგრძელება »
Category: სტატიები |
Views: 1141 |
Added by: NaTia |
Date: 20.05.2010
|
.jpg)
გულ-სისხლძარღვთა დაავადება სიკვდილიანობის ძირითადი მიზეზია ამერიკაში. 97-იანი წლების დასასრულს თითქმის 100 მილიონი ამერიკელის ქოლესტერინის მაჩვენებული ნორმას აჭარბებდა. მიმდინარე საგანმანათლებლო პროგრამები ვერ ახდენდნენ სათანადო ზეგავლენას; უფროსი ადამიანების 90%-მა არ იცოდა, რომ ეგრეთ წოდებული ''ცუდი ქოლესტერინის'' კონტროლირება წარმოადგენს გულის დაავადებების რისკის შემცირების გასაღებს. ამიტომ ორმა წამყვანმა ფარმაცევტულმა კომპანიამ (ParkeDavis-მა და Pfizer-მა), გულის დაავადებასთან ბრძოლის ამერიკულ ასოციაციასთან ერთად, გადაწყვიტა სპეციალური აქციების სერიის ჩატარება, სახელწოდებით ''სრული სიმართლე ქოლესტერინის შესახებ''. `ქოლესტერინის დიდი რაოდენობა _ ძირითადი მიზეზი გულის დაავადებების, რომლებიც წარმოადგენს ძირითად სასიკვდილო მიზეზს ამერიკაში~ _ ასეთი იყო განცხადების მთავარი აზრი საზოგადოებისთვის. გადაწყვეტილი იყო ამერიკელების არა მარტო `განათლება~, არამედ მათი გამოკვლევა. აქციამ სტარტი 1998 წელს ვაშინგტონში აიღო. პრესკონფერენციის შემდეგ ყველა მსურველს შეეძლო გაევლო უფასო გამოკვლევა პირდაპირ მდელოზე, ვაშინგტონის ძეგლთან, ქოლესტერინის შემცველობის გამოსავლენად. ვისაც ნორმაზე მეტი ჰქონდა, ექიმებთან მისვლის ძლიერი მოტივაცია უჩნდებოდა. შემდეგ 29 რეგიონალური აქცია ჩატარდა ამერიკის ყველა დიდ ქალაქში, ასეთი სცენარით: • ქალაქის მერმა გამოაცხადა ერთი კონკრეტ
...
კითხვის გაგრძელება »
Category: სტატიები |
Views: 1113 |
Added by: NaTia |
Date: 20.05.2010
|
« 1 2 ... 72 73 74 75 76 ... 154 155 » |
|
კალენდარი
« ივლისი 2025 » |
ორ |
სამ |
ოთხ |
ხუთ |
პარ |
შაბ |
კვ |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|